Firminiai žetonai yra svarbus daugelio tiesioginių internetinių kazino reklamų komponentas, dažnai kūrybiškai naudojami siekiant padidinti žaidėjų įsitraukimą ir lojalumą. Pavyzdžiui, gerai žinomas gyvas kazino kažkada surengė „Aukso žetonų iššūkį", kurio metu žaidėjai gaudavo specialius aukso ženklo žetonus už tam tikrus įvairių žaidimų etapus. Tada šie žetonai gali būti naudojami išskirtiniuose turnyruose, suteikiant žaidimui papildomo įspūdžio ir išskirtinumo.
Kitu atveju kazino pristatė teminius žetonus, suderintus su pagrindiniais sporto renginiais. Žaidėjai, surinkę šiuos žetonus, turėjo galimybę laimėti bilietus į realaus pasaulio rungtynes, sumaišydami gyvo sporto jaudulį su kazino žaidimais. Ši akcija sulaukė ne tik didelio sporto gerbėjų dėmesio, bet ir žymiai padidino žaidėjų srautą renginio laikotarpiu.
Įprastos ir sezoninės akcijos, kai kazino išleidžia riboto leidimo atostogų tematikos žetonus. Šventiniais sezonais, tokiais kaip Kalėdos ar Helovinas, šie teminiai žetonai dažnai pateikiami su papildomais pasiūlymais, tokiais kaip nemokami sukimai ar premijų kreditai, kurie sustiprina žaidimų dvasią.
Tokios akcijos parodo, kaip firminiai žetonai gali būti ne tik lažybų valiuta. Jie tampa neatsiejama teminių kampanijų dalimi, sukuria įtraukiančius potyrius, atitinkančius žaidėjų pomėgius ir progas, taip skatinant glaudesnį ryšį tarp kazino ir jo klientų.