Geriausias „NetEnt“ pasirodymas su „Red Tiger“

NetEnt

2020-10-30

„NetEnt“ šių metų paskutinio ketvirčio pajamų perspektyvos vis dar yra labai teigiamos, nes prekės ženklas pripažįsta geriausią ketvirtį nuo Raudonasis tigras ir didelė pažanga JAV, kaip pagrindiniai Q3 našumo veiksniai. Jie taip pat sako, kad sugrįžus sporto lažyboms ir visam laikui palengvinus blokavimą pagrindinėse rinkose, pajamų augimas normalizavosi iki tokio lygio, koks buvo įprastas iki „Covid-19“.

Geriausias „NetEnt“ pasirodymas su „Red Tiger“

„Gonzo“ „Quest Megaways“ neabejotinai tapo geriausiu žaidimu, kuris kada nors buvo išleistas „NetEnt Group“, kai kalbama apie bendras pajamas iš žaidimų. JAV GGR padidino 313% ir sudarė daugiau nei 10% visos grupės GGR ir tęsė plėtrą. tiesioginis kazino per metus padidėjo iki 109%.

Ką mano Theresa Hillman

„NetEnt“ generalinė direktorė Therese Hillman teigė, kad per šį ketvirtį prekės ženklas nuolat investavo į savo strateginio augimo sritis JAV, „Red Tiger“ ir į tiesioginį kazino, tuo pačiu padidindamas „NetEnt“ ir „Red Tiger“ integracijos išlaidas ir sinergiją.

Ketvirčio pajamos padidino 17,6% nuo 521 mln. SEK (2019 m. - 443 mln. SEK). EBITDA augo 58,16% nuo 196 mln. Iki 310 mln. SEK, nes šio laikotarpio pelnas siekė 167,1 mln.

Hillmanas dar kartą pakomentavo, kad, atsižvelgiant į ankstesnių metų rodiklius, „Red Tiger“, visos grupės pajamos per metus padidėjo 9%, palyginti su tuo pačiu 2019 m. Laikotarpiu. Sportinių lažybų grįžimas ir visko normalizavimas. (užrakinimo palengvinimas) pagrindinėse rinkose lėmė augimą iki tokio lygio, kuris buvo įprastas iki „Covid-19“. Tai, be abejo, yra didžiulis „NetEnt“ pranašumas.

Jų dėmesys sąnaudoms ketvirtį pradėjo teigiamai paveikti jų pelningumą. Pagrindinės pajamos prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (tai yra EBITDA) buvo 313 mln. Švedijos kronų (2019 m. - 221 mln. SEK).

„NetEnt“ ateitis

Kalbant apie būsimą ketvirtį, „NetEnt“ siūlo, kad keli veiksmai, kurių imtasi, bus naudingi per paskutinį šių metų ketvirtį, įskaitant tolesnį JAV pagreitį Vakarų Virdžinijoje, Pensilvanijoje ir Mičigane. Be to, yra ryšys su „Veikkaus“ ir prekės ženklo „Malta“ tiesioginės studijos plėtra.

Hillmanas teigė, kad 4-ojo ketvirčio pajamų perspektyva vis dar atrodo teigiama, nes tai patvirtina anksčiau minėtas veiksmų sąrašas. Jie taip pat turi naujų idėjų, ypač įtraukdami „Megaways“ į kai kuriuos savo klasikinius pavadinimus, tokius kaip „Twin Spin“, „Kulta Jaska“ ir „Divine Fortune“.

Kadangi jie turi naują mažesnių sąnaudų bazę, jų produktų planas ir verslo svertas verčia juos tikėtis tolesnio sveiko ir produktyvaus uždarbio ir pinigų srautų augimo likusius metus ir 2021 m. Žinoma, akivaizdu, kad „NetEnt“ nekils problemų užmegzti partnerystę su kitais prekių ženklais. Jie yra vieni iš lyderių kalbant apie žaidimų gamintojus.

„NetEnt“ yra vienas žinomiausių prekės ženklų šioje srityje ir yra keletas priežasčių, kodėl. Jie ilgą laiką dirbo šioje pramonėje ir daugelis žmonių pasitikėjo savo žaidimais ir programine įranga, kurie yra visiškai kokybiški. Šis prekės ženklas tikrai žino, ką jie daro. Daugelis žmonių „NetEnt“ renkasi dėl nuostabios kokybės žaidimų.

Paskutinės naujienos

4 Monumentalios pergalės Blackjack žaidime
2023-05-28

4 Monumentalios pergalės Blackjack žaidime

Naujienos

Kazino akcija

Optibet
Žaisti dabar
Ice Casino
Ice Casino