2006 m. įkurta „HoGaming“ yra viena iš geriausi gyvų kazino programinės įrangos tiekėjai kurie išlaikė laiko išbandymą. Be to, prekės ženklo šaknys siekia 4 ir daugiau dešimtmečių. Jis priklauso Ho šeimai, vienai ryškiausių Makao šeimų, žinomų dėl savo veiklos tradiciniuose kazino. Turėdama tokią didžiulę patirtį kazino pramonėje, bendrovė nusprendė išplėsti savo užkariavimą į interneto pasaulį.
Iš pradžių „HoGaming“ daugiausia dėmesio skyrė paprastam, paruoštam gyvas kazino sprendimai ir „flash“ maitinama programinė įranga. Tai pasirodė esąs patrauklus gyviems internetiniams kazino, kurie buvo skirti Azijos rinkai. Kadangi tuo metu šias paslaugas galėjo pasiūlyti tik keli gyvi pardavėjai, „HoGaming“ neturėjo didelės konkurencijos, todėl įmonei sekėsi versle. 2000-ųjų pabaigoje tiesioginiai žaidimai tapo akimirksniu, nes žaidėjai dabar galėjo mėgautis autentiška kazino atmosfera be vėlavimų ar klaidų. Nuo 2022 m. „HoGaming“ yra žinoma, kad siūlo gyvus stalo žaidimus, įskaitant:
- Blackjack
- Baccarat
- Ruletė
- Sic Bo
- Dragon Tigras
„HoGaming“ yra licencijuota Meno salos vyriausybės, o tai reiškia, kad tiekėjo produktai atitinka žaidėjų saugos standartus. Prekės ženklas bendradarbiauja su patikimais interneto kazino, siekdamas užtikrinti, kad žaidėjai nepatektų į sukčių rankas.
Palaikomos kalbos
„HoGaming“ tiesioginiai žaidimai pasiekiami anglų, vietnamiečių, kinų ir indoneziečių kalbomis. Taip pat palaikomos japonų ir ispanų kalbos. Nereikėtų pamiršti, kad Azija yra pagrindinė prekės ženklo rinka, todėl faktas, kad HoGaming kazino yra vietiniai Azijos pardavėjai, nėra staigmena.
Unikalios HoGaming savybės
Stebėdami technologinę pažangą, „HoGaming“ savininkai nuo pat pradžių žinojo, kad mobilieji žaidimai sparčiai augs, ir jie buvo tam pasiruošę. Siekdama neatsilikti nuo mobiliųjų žaidimų tendencijų, bendrovė 2015 m. pristatė savo tiesioginę mobiliąją platformą, o kitais metais išleido HTML5 žaidimų versijas, kad sustiprintų prieigą prie kelių kanalų. Tai reiškė, kad žaidėjai galės lengvai mėgautis tiesioginiais veiksmais „Android“ ir „iOS“ mobiliuosiuose įrenginiuose.
Tie, kurie seka „HoGaming“ nuo pat jo įėjimo į skaitmeninę žaidimų erdvę, supranta, kaip toli kompanija nuėjo kameros darbo srityje. Iš pradžių prekės ženklas buvo smarkiai kritikuojamas dėl prastos kokybės transliacijos. Kad išspręstų šią problemą, bendrovė padarė nemažai patobulinimų, o jos „Grand Studio“ paleidimas buvo bene labiausiai pastebimas. Šiuo metu įmonė kuruoja savo darbalaukio ir mobiliojo ryšio programinę įrangą. Ir nors bendrovė dažniau neišleidžia naujo pavadinimo, visi jos pavadinimai atitinka pramonės standartus.