logo
Live CasinosNaujienosŠvedijoje 2022 m. išlaidos lošimų reklamai sumažėjo 15 %

Švedijoje 2022 m. išlaidos lošimų reklamai sumažėjo 15 %

Paskelbta adresu: 26.03.2025
Nathan Williams
Išleido:Nathan Williams
Švedijoje 2022 m. išlaidos lošimų reklamai sumažėjo 15 % image

Viešos azartinių lošimų reklamos klausimas šiuo metu yra prieštaringa tema visame pasaulyje. Vyriausybei siekiant išspręsti pabėgusias lošimo problemas, pastaruoju metu ši rinkodaros taktika susilaukė aštrios kritikos. Tačiau azartinių lošimų operatoriai ir viešoji žiniasklaida tvirtino, kad uždraudus lošimų reklamą, gali sumažėti finansavimas svarbioms paslaugoms, tokioms kaip sportas ir sveikatos priežiūra.

Švedijoje azartinių lošimų pramonei pasisekė išvengti dienos draudimo 2022 m. Šis sprendimas pasitvirtino iškart po to Švedijos lošimų tarnyba (Spelinspektionen) teigė, kad šalyje užfiksuota mažiausia azartinių lošimų reklama nuo 2018 m.

Anot institucijos, reguliuojami lošimų operatoriai Švedijoje 2022 m. į reklaminę veiklą investavo 3,4 mlrd. Švedijos kronų (280 mln. eurų). Tai yra bendrosios reklamos išlaidos tradiciniuose žiniasklaidos kanaluose, pvz., televizijoje ir radijuje.

Verta paminėti, kad 2022 m. išlaidos reklamai yra mažesnės nei pusė 7,3 mlrd. Švedijos kronų (620 mln. EUR), nurodytų 2018 m Švedija vėl pradėjo savo žaidimų rinką. Tai įvyko po to, kai šalis pradėjo išduoti naujas licencijas pagal 2018 m. lošimų įstatymą.

2018–2019 m. lošimų sektorius buvo atidžiai išnagrinėtas, vietinės žiniasklaidos kaltinimai dėl didelio masto. Tada vyriausybė paprašė Ardalano Shekarabi, buvusio socialinės apsaugos ministro, prižiūrėti, kaip formuojama lošimų rinkos politika, prieš rekomenduodamas peržiūrėti reklamą kaip „Lošimų rinkos tyrimo“ dalį.

Naujausia „Spelinspektionen“ statistika rodo, kad nuo 2018 m. lošimų reklamos išlaidos įprastose žiniasklaidos priemonėse, tokiose kaip televizija, radijas ir spaudos paslaugos, kasmet mažėjo. Iš pradžių sporto lažybų ir kazino operatorių reklaminius lošimus kritikavo organizacijos ir politikai, vadindami juos rizikingiausiais lošimo produktais.

Naujausia ataskaita atskleidžia teisingą lošimų reklamos išlaidų paskirstymą visuose sektoriuose. Toliau nurodyta, kaip plačioji visuomenė naudojo azartinių lošimų skelbimus:

  • Loterijų organizatoriai – 26
  • sporto lažybos – 28 proc
  • Sporto lažybos, nesusijusios su žirgų lenktynėmis -28 proc
  • žirgų lenktynės – 12 proc
  • Bingo – 4 proc
  • Minkšti žaidimai – 4 proc

Tačiau Švedija nėra viena, siekianti sumažinti azartinių lošimų reklamą. Australijoje buvo pasiūlyta parlamentinio tyrimo ataskaita laipsniškas draudimas per mažiau nei 3 metus. Tas pats scenarijus tęsiasi ir Jungtinėje Karalystėje, kai aukščiausios lygos „Premier“ lygos komanda „Chelsea“ pasitraukė iš marškinėlių rėmimo sutarties su vietos reguliuojama lažybų bendrove.

Nathan Williams
Nathan Williams
Rašytojas
Nathanas „KiwiKing“ Williamsas į pasaulinę gyvų kazino areną įneša kivių pojūtį. Sumaišęs savo analitinį protą su užkrečiančia aistra žaidimui, jis kuria turinį, kuris vadovauja, informuoja ir linksmina.Daugiau autorių įrašų