888, pirmaujanti internetinių lošimų bendrovė, uždarė savo VIP žaidėjų paskyras Artimuosiuose Rytuose, atlikus vidinį tyrimą dėl kovos su pinigų plovimu taisyklių nesilaikymo. Apie neatidėliotiną šių sąskaitų stabdymą dėl proceso trūkumų bendrovės valdyba paskelbė tik šiame regione.
Pareiškime 888 nurodė, kad nebuvo laikomasi konkrečių protokolų, susijusių su KYC (Pažink savo klientą) ir kovos su pinigų plovimu taisyklių. Įmonė valdo kai kuriuos geriausios gyvų kazino svetainės Artimuosiuose Rytuose, įskaitant 888 Casino ir 777 Casino.
Dėl naujausių įvykių investuotojai nuogąstauja, kad Gibraltare įsikūrusios bendrovės akcijų kaina nukrito daugiau nei 25%. Tai didžiausias 888 akcijų sumažėjimas nuo 2006 m. Atkreipkite dėmesį, kad per pastaruosius dvylika mėnesių azartinių lošimų įmonės rinkos vertė sumažėjo daugiau nei 70%.
Dar blogiau, bendrovė pažymėjo, kad jų pajamoms gali būti neigiamas poveikis iki 3% (maždaug 50 mln. GBP), jei sustabdymas ir toliau galioja. Tai įrodo, kokie svarbūs Artimųjų Rytų žaidėjai yra 888.
Tuo pat metu 888 paskelbė apie ketverius pastaruosius metus generalinio direktoriaus pareigas ėjusio Itai Pazner pasitraukimą. Pazneris su kompanija dirbo daugiau nei du dešimtmečius. Bendrovės pirmininkas Jonathanas Mendelsohnas užpildys šią tuštumą ir pradės eiti laikinąsias vadovo pareigas, valdybai ieškant Paznerio įpėdinio.
Mendelsohnas ryžtingai pareiškė, kad jis ir valdyba teikia pirmenybę savo įsipareigojimų vykdymui. Jis sakė, kad valdyba ėmėsi ryžtingų žingsnių, sužinojusi apie problemas, susijusias su 888 VIP paskyromis Artimuosiuose Rytuose. Mendelsohnas pridūrė, kad 888 ryžtingai stengsis atitikties pastangas sukurti tvirtą ir tvarų verslą.
Siekdama išsklaidyti investuotojų nuogąstavimus, 888 Gaming paprašė Yariv Dafna, finansų direktoriaus, kuris turėjo išeiti kovo pabaigoje, likti iki metų pabaigos.
Pažymėtina, kad pastaraisiais metais JK lošimų komisija 888 skyrė nuobaudas dėl taisyklių nesilaikymo. Didžiosios Britanijos lošimų reguliavimo institucija praėjusiais metais lažybų bendrovei skyrė 9,4 mln. svarų sterlingų baudą, kuri yra trečia didžiausia per visą laiką, dėl daugelio problemų, dėl kurių per pandemiją klientai patyrė didelių nuostolių.