Vienas iš svarbiausių internetinių kazino aspektų yra jų klientų aptarnavimas. Svarbiausias Gunsbet Casino prioritetas yra būti visada pasiekiamam savo klientams. Kiekvieną kartą, kai žaidėjas susiduria su problema dėl savo paskyros, jis gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba ir agentas padarys viską, ką gali, kad išspręstų problemą.
Žaidėjai bet kada gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Patogiausias būdas yra tiesioginio pokalbio funkcija, kuri pasiekiama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, arba jie gali siųsti el. laišką adresu support@gunsbet.com.
Be to, kazino taip pat siūlo daug informacijos keliuose skirtinguose puslapiuose, kurie bus naudingi žaidėjams, pavyzdžiui, Sąlygos ir sąlygos, Privatumo politika, Skundų puslapis ir Atsakingo lošimo puslapis. Žaidėjai taip pat gali peržiūrėti DUK, dažniausiai užduodamų klausimų puslapį, kur jie gali rasti dažniausiai pasitaikančias problemas, su kuriomis žaidėjai susiduria.
Kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą naudodami tiesioginio pokalbio funkciją, žaidėjai turi pasirinkti vieną iš šių kategorijų: