Laukėjai turi rasti ir užsiregistruoti tiesioginių žaidimų namuose, kuriuose siūlomi tiesioginiai 3 Patti. Šis pavadinimas ypač paplitęs tarp Indijos įsikūrusių žaidimų namų ir aplinkiniuose regionuose. Skirtingi gyvų lošimų namai gali turėti skirtingus registracijos procesus ir reikalavimus, kuriuos turi įvykdyti žaidėjai. Tada jie gali įnešti lėšas į sukurtas tiesioginių žaidimų kazino sąskaitas ir pradėti žaisti „3 Patti“.
Žaidimo eiga
Standartines „Teen Patti“ versijas gali žaisti nuo trijų iki šešių žaidėjų, naudodami įprastą 52 kortų kaladę. Prieš prasidedant žaidimui, visi žaidėjai turi atlikti statymus. Lentelėse paprastai yra nustatytos fiksuotos sumos, dėl kurių žaidėjai turi statyti prieš gyvam dalintojui išdalinant kortas. Suma paprastai vadinama įkrova, renkama iš visų žaidėjų prie stalo. Idealiu atveju tai yra minimali suma, kurią žaidėjai turi pastatyti, kad galėtų žaisti žaidimą.
Surinkus įkrovos sumą, krupjė kiekvienam žaidėjui išdalina tris kortas, visomis kortomis žemyn. Tada veiksmas prasideda, kai kiekvienas žaidėjas atlieka atsakymą arba padidinimą. Skambinimas reiškia, kad žaidėjas nori tęsti nedidindamas statymo. Pakėlimas reiškia, kad žaidėjai pridės daugiau pinigų į banką, padidindami galimą laimėjimo sumą.
Naudojami terminai
Skambučiai ir kėlimai naudojami taip pat, kaip ir žaidžiant pokerį. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad visi Teen Patti statymai turi būti vienodi. Pavyzdžiui, jei žaidėjas padidina savo statymą 2 USD, o kitas žaidėjas padidina 4 USD, ankstesnis žaidėjas turi statyti papildomus 4 USD, o ne pridėti tik 2 USD, kaip būtų pokerio atveju.
Tęsiant gyvą žaidimą, banko suma toliau didės, kol nė vienas žaidėjas ant stalo nenorės „kelti“. Tuo metu žaidėjai atskleidžia savo kortas, o stipriausią kombinaciją turintis žaidėjas laimi visą banką.
Taisyklės
„Teen Patti“ žaidimų taisyklės nurodo, kad „Aces“ yra aukščiausias. Tai reiškia, kad ranka su trimis tūzais yra aukščiausia įmanoma kombinacija. Kiti reitingai, nuo aukščiausio iki žemiausio, yra „Trail“, „Pure“ seka, seka, spalva, pora, aukšta korta ir aukšta korta. Istorikai teigia, kad kortų reitingavimo logika yra tokia, kodėl žaidimas daug ko pasiskolina iš pokerio.